2013年5月28日 星期二

B Duck彩繪蛋卷

彩繪蛋卷興起,一路都冇玩過,呢輪鴨仔大熱,見到有個上課地點幾就腳,約埋D同事,齊齊去玩。

呢D係調咗色既麵糊,方便大家畫公仔既。



睇過導師示範



大家都好認真咁畫。


因為大部份人都未玩過呢D東東,所以個個都係用比較簡單既圖案。而我呢,就貪心,畫咗成個頭。

將呢張紙鋪係焗盆上,再放入雪櫃雪到凝固。



可以開始打麵糊,先預備蛋黃、麵粉同奶。(因為冇咁多個爐,所以有部份人要跟住導師,同步進行。)



將奶倒入蛋黃入面

再篩粉



再搞成滑滑麵糊



預備蛋白同砂糖



用攪拌器打起蛋白,分三次將砂糖加入




打到蛋白企身為止




大家睇完又照版煮碗自己黎



然後就可以將頭先既蛋黃糊拌入去蛋白度



口訣係: 兜底刮邊,好快就勻循晒



係雪櫃拎返自己畫果份圖案出黎,將麵糊倒入去,再掃平。



就可以放入焗爐焗啦。



焗十五分鐘咁上下,就出爐啦。認唔認得我D卡仔呀? 幾襯!


要放涼一陣,仲要先揭起四條邊透氣。



係呢個階段,睇黎大家既作品都幾得。


呢個係我畫既,枉我雕咗咁多印仔,唔記得寫字要反轉添! 衰咗!
 

其實我地可以任意裝飾四周既



所以有D人會畫多D花臣。




男仔版同女仔版都有

 


緊張時刻黎啦......大家要小心撕開張底紙啦。


到底成唔成功,就睇呢刻啦。





睇黎有D同事都好滿意喎。


而我呢..... 係全場至失敗果個,因為...... 你地見唔見呀? 我爭幾乎係全部圖案都留返晒係張紙上面,真係張紙仲清過個蛋卷上面既圖案。汲取教訓,下次我會醒少少架啦。




反轉塊蛋糕,搽忌廉。



跟住卷起



都唔係咩難度動作黎,大家都做得好好。




咋一聲就卷好



有D人既圖案都有甩甩離,但冇我甩得咁慘唧。


用紙卷返住條蛋卷,放入盒帶走,拎返屋企雪兩三粒鐘就食得啦。


我初初都唔敢拎出黎俾Bibi睇,費事佢踐扁我。

第二日,朋友問我好唔好食? 我即刻拎出黎切開試下,出奇地口感同味道都過得去,真係有少少感動。



雖然我的蛋卷失敗了,但沒有影響到味道。只是Bibi打開包裝紙後說: 原來只得紙上有圖案啊!


也不是咯,蛋卷上明明是沾有繪圖的呢!

呢個中心,我地應該唔會返轉頭啦。一來冷氣不足,二來做得唔夠專業,導師自己都冇紮起頭髮。

佢地真係捉到鹿唔識脫角,如果佢做好D,我地或者會介紹朋友上黎,或者再組團包班黎玩。導師可能驚我地超時,要我地一半人跟住佢一路做,咁你都知開住部電動攪拌器有幾大聲架啦,仲點鬼聽到你翕乜至得架?

呢個場舒適度不足,同事話觀塘工廠區烹飪教室既環境就好得多啦。而我呢,去呢D地方既經驗唔多,我上次去橘子烘焙做朱古力,雖然地方細細,連洗手都要出外面,但感覺就好得多。



 

14 則留言:

  1. 唔靚唔緊要2,最重要味道好味呀!
    [版主回覆05/28/2013 07:28:33]佢唔難食,唔駛晒野,已經好好彩啦!

    回覆刪除
  2. 我都脫了一半色, 當晚立即食, 味道都唔差呀
    [版主回覆05/28/2013 10:14:21]你地快d物色下咩班好玩, 一齊玩開心d.

    回覆刪除
  3. 呢個好玩呀 唔該May姨
    [版主回覆05/28/2013 10:13:47]最近我見觀塘果邊有班, 教室比較四正, 但d同事嫌遠.

    回覆刪除
  4. 至緊要好味嘛, 下次再整過啦
    [版主回覆05/28/2013 10:12:58]我冇焗爐既, 屋企亦冇地方放咁多烘焙野啦, 最好有人帶我去玩啦!

    回覆刪除
  5. 宜家好多烘焙教室,不過質素都幾參差~

    唔夠焗爐真係差D wor

    但一班一齊整蛋糕,真係幾好架~
    [版主回覆05/28/2013 10:12:07]我鍾意同大家一齊玩, 所以如果有人發起煮飯仔, 我都喜歡.

    回覆刪除
  6. 嘩! 原來May 姨是手作高手,這裡有很多心得分享。有空會多來偷偷師呢!
    這個蛋糕很有趣,成班人一起做特別開心,很高興認識你呢!
    [版主回覆05/28/2013 11:41:28]高手! 我點敢當呀? 都係玩埋d小兒科野咋!

    回覆刪除
  7. 唔好同BIBI講係彩繪蛋卷...話係普通野,哈哈哈
    [版主回覆05/28/2013 14:03:08]話媽媽今日整咗條蛋卷, 你試下啦!

    回覆刪除
  8. 我番黎要去學整CHEESE CAKE,哈
    [版主回覆05/28/2013 14:03:20]諗住去邊度學呀?

    回覆刪除
  9. 都 OK 啦,又睇得又食得,得閒再整過囉.
    [版主回覆05/28/2013 14:02:39]我屋企冇焗爐麻.

    回覆刪除
  10. 我見別人弄得好靚,很羨慕,但太高難度,不敢試~~但看到妳這個很美味的樣子,好想食!其實要把圖案弄得好,卷完唔怕弄壞,真的不簡單,第一次妳已算很成功的了!
    [Yuki回覆05/30/2013 15:07:59]嘩,妳學一次便掌握到竅門,好聰明啊!怪唔得妳做甚麼都做得那麼叻!
    [版主回覆05/28/2013 17:18:31]我整完一次, 已經知點先會唔失敗啦, 話個秘訣俾你知吖, 一d都唔難既.
    重點係描公仔時, 要厚身d, 事關一定有薄薄一層既蛋糕會粘住張紙, 如果你公仔嗞得厚, 咪唔會蝕到入肉咯! 第二個重點係倒麵糊上去果陣, 要dun好d, 咁佢就會貼實d你原本滋出黎既公仔圖案, 焗完出黎, 撕紙都冇事架啦. 至於卷起佢呢, 係一d難度都冇既, 因為塊蛋卷係軟腍腍架麻.

    回覆刪除
  11. 只係個公仔唔靚啫,下次再玩過……
    [版主回覆05/28/2013 21:17:36]

    回覆刪除
  12. 近期鴨仔大熱!
    [版主回覆05/28/2013 22:27:33]係,連B DUCK 都沾到油水。

    回覆刪除
  13. 幾得意呀, 自製要有D瑕疵先有性格.
    [版主回覆05/28/2013 22:25:49]咁我果條咪最有性格!

    回覆刪除
  14. 你公司同事都幾好感情架喎,放左工仲會一齊活動。
    [版主回覆05/28/2013 22:26:43]公司咁多人,有十個八個可以一齊玩係好平常既。
    [版主回覆05/28/2013 22:25:56]公司咁多人,有十個八個可以一齊玩係好平常既。

    回覆刪除