2014年4月1日 星期二

教你做復活蛋應應節 (一) How to make Easter Eggs I

N年前教兒童班,其中一堂係做復活蛋。今年都想做返少少迷你復活蛋應下節,但用粘土去搓,又要等佢乾,要做到隻隻咁大,就要度尺寸,煩!






咁我唯有諗下計仔啦.......

不如用另一D物料去做啦!

今年俾我諗到條絕世好橋,就係連粘土都慳返,就咁用紅豆同錫箔紙黎包復活蛋。




你地咪以為就咁挪起D豆就包得呀




其實一包紅豆入面,燕瘦環肥,大大細細都有架。想靚就要精心挑選至得。






因為冇事先準備(即係由聖誕節開始儲),所以雜色既錫箔紙唔多。呢幅係我以前做母親節朱古力時用既錫箔紙,我專程用Whatsapp呼籲大家幫我收集,可惜好似我咁垃圾婆既人唔多。


呢個係幼麻繩做既籃仔,我當年真係有做埋籃仔俾D學生架。



爸爸買既騎哩色線碌,終於都可以登場啦。




求其扯D出黎用,就可以俾個巢做暖墊。





睇下比例幾fit!




包左隻蛋之後幾靚! 要多謝大伯娘過年時買既鳥結糖,一張可以剪開16張黎用,唔係我就真係一定唔夠錫箔紙用。



為咗大家可以趕得切做復活蛋送人,我專登咁早就出甫士,等你地有足夠時間去預備。抵請我食返隻真既復活蛋啦掛?

Part II 下回再續。

10 則留言:

  1. 迷你復活蛋又幾有創意喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影得唔靚,實物就可愛得多。人人見到都鍾意架。

      刪除
  2. good idea~~~ 我覺得真係以前上美術堂好玩d, 依家呢... 淨係一人一pack手工材料就算... 又或者可能依家d老師太忙喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地以前上美術堂, 老師會教唔同既技巧, 俾我地接觸唔同範疇既物料, 大個咗都可以靈活運用任何材料, 比依家既小朋友幸福得多啦.
      依家d老師好多都唔係本科出身, 好似俾人屈佢地教埋美術咁, 就訂埋d材料包返黎, 慳水慳力嘛.佢地有好多根本連d野點用都未知架, 我個女讀小學果陣, 我就遇過d咁既情況啦.

      刪除
  3. 迷你版真係好得意~~
    話時話,用tic tac糖都得喎,拆得黎食添~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大粒, 咪要用好多紙繩去做個籃咯?

      刪除
  4. 回覆
    1. 你都可以試下架, 氹下大小豬小姐都好呀. 冇紅豆咪用黃豆咯,個籃都可以用雞皮紙搓D繩出黎做架, 再唔係, 要懶D添既話, 一堆幼紙條, 整縐怇, 都可以做到巢架.

      刪除