2015年3月11日 星期三

有機蕉古力

訂開野食,順手訂D有機朱古力。平日我對白朱古力冇乜興趣既,但有蕉喎,Bibi應該會喜歡,就試下啦。工展會都有得賣,$28一排。



我係公司開咗一排,俾大家試下,剩返小半拎返屋企俾Bibi。



打開入面既顏色唔係咁吸引架咋,但佢勝在有內涵。



入面有少少杏仁碎,有香蕉既天然香味,又唔甜,係B+產品。



Bibi激讚,仲走去工展會買。

其實另外仲有一款士多啤梨味既,我仲未開,味道都應該唔錯既。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 品質好就得啦,我地都幾欣賞,亦支持有機產品。

      刪除
  2. 我都唔中意白朱古力, 反而好想食辣朱古力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 辣朱古力,好呃鬼既。我試過好幾個國家出既產品,都唔係真辣既,微微地架咋。

      刪除
  3. 隻色真係好唔討好~~~

    回覆刪除